ההבדלים בסוגי המתקנים הקיימים

520

מכפילי חנייה תת קרקעיים

 

אם רוצים לחסוך במקום יש שתי פתרונות ראשיים שמהווים פתח ליצירתיות רבה בהמשך, מעל לפני הקרקע בשימוש הגובה או מתחת לפני האדמה. חניונים תת קרקעיים וחניונים שנבנים לגובה כבר מיישמים את שני העקרונות האלו היטב וכך גם מכפילי החנייה. מכפיל החנייה הראשון שנדבר עלי והוא זה שנמצא מתחת לקרקע, כאשר מתחת לקרקע ניתן לבנות כמה שרוצים כאשר ההגבלות עצמן קטנות ביותר. אמנם מכפילי חנייה אלו דורשים עבודות תשתית ארוכות ומסובכות וכמובן תקציב לא קטן אך הפתרון הסופי נהדר ויעיל. משטח מתכת מפריד בין הרכבים השונים ומשונעים אוטומטית.

 

הסוגים הקיימים בארץ



מתקני חניה נכנסים לאט לתודעת הציבור ואפשר לראות אותם כיום מחיפה ועד אשדוד במספר מקומות מרכזיים, שבהם בעיית החניה היא אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש. אם נדמה לכם שלבעיה הזו אין פתרונות יצירתיים והולמים, הנה כמה ממתקני החנייה שנפוצים בארץ וכבר עושים חיים קלים לכל תושבי ובאי המקום.

מתקני חנייה אוטומטיים



מתקני חנייה אוטומטיים הם למעשה המתקנים הכי טובים שיש כי הם לא דורשים התערבות של אדם כדי לפעול, כלומר אין צורך בעובדים שינהלו את המתקן. כך למעשה המתקן עצמו זול מאוד לתפעול והוא מקל על חייהם של כל התושבים, גם בזכות הפשטות וגם בזכות המחיר. מתקנים אלו לוקחים אתה רכב על משטח שעשוי ממתכת חזקה והוא מעלה אותם אל הגובה ולא אל מתחת לאדמה. מתקן זה הוא למעשה מתקן עילי שיכול להגיע לגובה של כמה עשרות מטרים, וההקמה שלו פשוטה יותר ולא דורשת חפירה כלל. המערכת הממוחשבת יודעת לאן לקחת את הרכב ביעילות ובמהירות.

תנו לרובוטים להחנות לכם את הרכב

מתקן חניה רובוטי הוא אחד המתקנים שמסבירים לנו שוב שהעתיד כבר כאן, רובוטים יכולים לעשות פעולות רבות ומורכבות שעד היום חשבנו שרק מוח אנושי יכול לבצע. מתקן חניה רובוטי הוא מתקן שיחנה את רכב בשבילכם ואתם יכולים לצאת מהרכב בהגיעכם למקום בלי שאתם צריכים לבזבז על כך זמן וכוח. הרכב יילקח אל החנייה הייעודית שלו ומתקן החניה הזה למעשה מנצל את מקסימום השטח שניתן, דבר שנהגים רגילים אנושיים לא היו עושים, בין אם בשוגג ובין אם בגלל חוסר אכפתיות מכוונת. כמובן שמתקן רובוטי זה בטוח לחלוטין וגם בחזור, הרכב יגיע ישירות אליכם.

מתקני חניה מסתובבים



עוד אחד מהפתרונות המובילים בימינו הם דווקא המתקנים היותר פשוטים, שפותרים בעיה אחת קטנה של בעיית החנייה הכללית אך הפתרון הקטן הזה עושה הבדל גדול במיוחד. כמה פעמים יצא לכם לרצות להיכנס למקום חניה מסוים אך הבנתם שאתם עלולים לדפוק את הרכב ואולי לא תצליחו להיכנס בכלל, לא משנה עד כמה לאט תיכנסו? בעיות כאלו נפוצות מאוד ומתקני חנייה מסתובב יפתרו אותם על ידי מתן אפשרות לרכב להסתובב על צירו, בלי תמרונים ובלי האטה של כל התנועה במקום.

אצלנו במרכז לשירות מתקני חניה מעניקים שירות מקצועי ואדיב לכל לקוחותינו בדגש על הפרטים הקטנים.
אנו נותנים המלצות לרכישה המשתלמת עבורכם, ובנוסף תיקונים ושדרוגים למתקנים הקיימים ברשותכם.

צרו עמנו קשר עוד היום: 073-7841877

צרו קשר עוד היום

מוזמנים להשאיר פרטים ליצירת קשר או לחייג ולהנות משירות אמין, מקצועי ואדיב במיוחד!
דילוג לתוכן