היתרונות במתקן הרמה לחניה

מתקני חניה אוטומטיים

מתקן הרמה ייעודי למעשה יכול להכפיל את מספר מקומות החניה שיש מחוץ לבית או הבניין. בנוסף, היתרון של מתקן כזה בא לידי ביטוי במקומות עמוסים והוא יכול לחסוך מקום יקר ערך גם בחניונים ציבוריים.

מהו מתקן הרמה?

מתקן הרמה הוא מתקן גדול, בטיחותי וייעודי שמאפשר לנצל שטח קיים עבור יצירת עוד מקומות חניה. בשביל לייצר עוד מקומות חניה על השטח הקיים, מה שהמתקן עושה זה למעשה לרדת פנימה אל הקומה התת-קרקעית. בפועל, מדובר על סוג של גלגל ענק שיכול לאחסן רכבים שונים לגובה. בנוסף, רק אחרי שרכב מסוים נכנס למקום המיועד עבורו, הוא עולה גבוה ומאוחסן באחת הקומות המוגדרות עד שהבעלים מפעילים את המתקן ובוחרים להוציא אותו.

מהמאפיינים והתכונות של מתקני חניה אפשר להבין את היתרונות ואת הערך המוסף שלהם בהשוואה לאלטרנטיבות. קודם כל, זה מתקן שיכול להתאים גם לשימוש פרטי וגם לשימוש ציבורי. בשימוש פרטי, מדובר בעיקר על ניצול טוב יותר של מקומות חניה עבור בתים פרטיים באותה שכונה או כמובן עבור בעלי דירות בבנייני מגורים משותפים עם או בלי חניון. בשימוש ציבורי ומסחרי, זהו מתקן שניתן לגבות עבורו תשלום – תוך שימוש בגובה ולא בשטח.

מתקן שהוא פתרון לבעיות חניה



אבל היתרונות המשמעותיים יותר של מתקני חנייה באים לידי ביטוי באופן שבו הם מהווים פתרון עבור מצוקת החנייה. בגלל שהמצוקה הזו קיימת והיא יום יומית, כל מה שצריך לעשות הוא לשלב את המתקנים הנכונים במקומות המתאימים. אם עושים את זה כמו שצריך, מרוויחים כמה יתרונות:

א. הגדלת מספר מקומות החנייה לכל מטר רבוע – מתקני ההרמה מאפשרים להגדיל את מספר מקומות החנייה לכל מטר רבוע. במקום לגזול עוד שטח יקר ערך מהמרחב הציבורי או הפרטי, כל מה שצריך לעשות זה להשקיע באופן חד פעמי בגלגלי ההרמה המתאימים.

ב. תפעול קל – ההתקנה של מתקן הרמה מעט מורכבת ומחייבת מעורבות צמודה של אנשי מקצוע שמתמחים בכך. אבל מרגע שמסיימים את ההתקנה, כל התפעול הופך להיות פשוט וקל. אין צורך בשום סוג של רקע טכני או ניסיון כדי להפעיל את המתקן, הוא לא דורש כמובן הפעלת מאמץ פיזי והוא רלוונטי עבור גברים ונשים בכל הגילאים. כל עוד יש רישיון לנהוג על הרכב, לא אמורה להיות שום בעיה לתפעל את מתקני החניה הרלוונטיים.

ג. בטיחות מלאה – מתקן הרמה לחניה עומד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות. עוד בשלבי הייצור המוקדמים, מוודאים שהמתקן בטיחותי להפעלה ושהוא מאובזר בכל הציוד הנדרש. לאחר מכן, מבצעים או בדיקות של המתקן ומבררים האם הוא מסוגל לעמוד בעומסים שונים. בין היתר, בדיקת העומסים מתבצעת ברף הרבה יותר גבוהה בהשוואה לרף המקובל של הרכבים עצמם וזאת על מנת לשפר את הבטיחות.

מהם תנאי הקדם להתקנת המתקן?

התקנת מתקן הרמה אפשרית במגוון רחב של תשתיות וכמעט בכל מקום. אם רוצים לדעת מראש עד כמה המתקן הזה מתאים למקום מסוים, אפשר לעשות את זה בהתייעצות קצרה עם אנשי מקצוע. כבר בשלבים המוקדמים של קבלת הכוונה והתייעצות, מקבלים מידע מלא על ההבדלים בין מתקני הרמה וכמובן על סוגיית העלות שלהם.

הדבר שאותו חשוב לזכור קשור לאופן שבו מתקני הרמה משפיעים על הערך של הנכס. בבנייני מגורים או בשכונות צפופות עם בתים פרטיים, התקנת מתקן כזה יכולה להשביח את ערך הנכס בעשרות אחוזים ולהפוך אותו לאטרקטיבי עבור שוכרים, קונים וכמובן יזמי נדל"ן או משקיעים

צרו קשר עוד היום

מוזמנים להשאיר פרטים ליצירת קשר או לחייג ולהנות משירות אמין, מקצועי ואדיב במיוחד!
דילוג לתוכן