ייעוץ וליווי לפני רכישה

אם אתם שוקלים מתקן חניה אצלכם בבניין או בכל מקום אחר במסגרת פרויקט תמ"א או מכל סיבה אחרת שהיא, אם אתם מבולבלים ולא יודעים מה הכי נכון לכם ומה הכי מתאים לכם, אתם צריכים ייעוץ וליווי לפני רכישה ברמה הגבוהה ביותר.

יש לא מעט מקומות עבודה בהם העובדים והעוברים במקום סובלים מבעיות חניה ובלא מעט בניינים זה הפתרון הטוב ביותר, אך יש אפשרויות שונות בעלויות שונות וצריך להכיר אותן לפני שנכנסים לעובי הקורה. אנו ב"מרכז לשירות מתקני חניה" אוחזים בידע רב ובניסיון של שנים ארוכות, ואנו נשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי ואמין כמו גם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

ייעוץ וליווי לפני רכישה – להכיר את כל האפשרויות

מתקני חניה הם פתרון אפקטיבי ובטוח עבור רכבים והם מספקים מעל לכל מענה לבעיית החניה בישראל. יש מתקנים שונים אותם צריך להכיר – מתקני חניה אוטומטיים, מתקני חניה חצי אוטומטייםמכפילי חניה מכאניים, פלטות חניה נעות, מעליות רכב, מתקני חניה על קרקעיים ועוד.

לכל מבנה ולכל מתחם יש את המגבלות שלו כמו גם התקציב שלו, ובשביל לקבל את ההחלטה הנכונה צריך לקבל ייעוץ מתאים. צריך לבחון מה משקל המכוניות שיעלו על המכפיל ומה גובהן, מה אופי שטח החניה ושטחו, איזו שיטת הפעלה נכונה לכם ומה התקציב העומד לרשותכם ועוד התאמות ייחודיות לכל לקוח.

כדי לענות על שאלות אלו עדיף שתיעזרו ביעוץ מקצועי. וייעוץ מקצועי זה קיו פארק- המרכז לשירות מתקני חניה.

img perking system
מכפיל חניה

המרכז לשירות מתקני חניה – לא רק ייעוץ

אם יש לכם מתקן חניה, אתם זקוקים לתחזוקה מקצועית עבורו ולמתן פתרונות מהירים לתקלות בעת הצורך, אצלנו בקיו פארק – המרכז לשירות מתקני חניה, תקבלו מענה איכותי. קיו פארק – המרכז לשירות מתקני חניה הנה חברה עם מוניטין של מעל ל-10 שנים, בחברה עובדים מיומנים המתמחים בכל סוגי מתקני החניה. בקיו פארק תהנו משירותי חילוץ 24 שעות 7 ימים בשבוע מחיפה ועד אשדוד. זמינות ההגעה היא עד ל-4 שעות מרגע הקריאה ובהתאם לחוזה השירות. אם ישנו צורך בהחלפת חלקים הצוות יעשה ככל שביכולתו לזרז את הגעתם למקום ולתקן את התקלה.

למה לבחור דווקא במרכז לשירות מתקני חניה?

אנחנו בקיו פארק -המרכז לשירות מתקני חניה שמנו לעצמנו למטרה להוביל את תחום הייעוץ והשירות בכל הנוגע למתקני חניה. אנו מספקים שירות למאות מתקני חניה בארץ, ברמה מקצועית גבוהה מאוד, זמינות גבוהה אמינות ושירות מצוין.

אם אתם זקוקים ליעוץ בתחום, או אם אתם זקוקים לשירות או תיקון למתקן חניה, אנחנו הכתובת. קיו פארק – המרכז לשירות מתקני חניה היא החברה המובילה בישראל ונשמח לספק גם לכם את מעטפת השירות הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר לשביעות רצונכם המלאה.


אצלנו בקיו פארק המרכז לשירות מתקני חניה מעניקים שירות מקצועי ואדיב לכל לקוחותינו בדגש על הפרטים הקטנים. אנו נותנים המלצות לרכישה המשתלמת עבורכם, ובנוסף תיקונים ושדרוגים למתקנים הקיימים ברשותכם.

img perking system
דילוג לתוכן